صعودی به کامپیوتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 13 بهمن 1401
بازدید : 582
نویسنده : علی

صعودی به کامپیوتر

laptopالبته این مدل توانایی ارتقا رم و نصب حافظه SSD را دارا می باشد که یک ویژگی بسیار مثبت برای این لپ تاپ به حساب می آید. حافظه این مدل 1 ترابایت می باشد که خیال شما را از بابت مشکل ذخیره اطلاعات و کمبود فضا راحت می کند. باتری آن نیز با توجه به سخت افزار پایین آن توانایی پاسخگویی تا 5 ساعت را دارای می باشد. 1920 یکی از برگ های برنده این لپ تاپ به حساب می آید که تجربه ی فیلم تماشا کردن را بسیار لذت بخش می کند. در استفاده های معمولا سرعت بسیار خوبی دارد. پردازنده ضعیف از ویژگی های بد آن به حساب می آید. اگر قصد خرید بهترین مدل لپ تاپ در این بازه قیمتی را دارید لپ تاپ 15 اینچی لنوو قطعا بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه است. این لپ تاپ بر خلاف قیمت پایینش در این بازه قیمتی از مشخصات خوبی برخودار است و از لحاظ توان پردازشی و قدرت جز برترین ها می باشد.

  • درایورهای ویدئویی
  • خطوط هوایی
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i3 ۷۱۰۰ یا نسل هفتمی
  • تعداد کل درگاههای USB: شش درگاه
  • گرافیک ضعیف­تر به نسبت رایانه­های رومیزی هم رده خود

laptopچیزی که تمامی دستگاههای عمومی در آن اشتراک دارند این است که آنها رمز کننده اطلاعات از نوعی به نوع دیگر که بتواند مورد استفاده سیستمهای رایانه دیجیتالی قرار گیرد، هستند. از سوی دیگر، دستگاههای خروجی آن اطلاعات به رمز شده را رمزگشایی میکنند تا کاربران آنها را دریافت نمایند. از این رو یک سیستم رایانه دیجیتالی یک نمونه از یک سامانه دادهپردازی میباشد. دستورالعملها در کامپیوتر به چه شکل انجام می شود؟ هر رایانه تنها دارای یک مجموعه کم تعداد از دستورالعملهای ساده و تعریف شده میباشد. از انواع پرکاربردشان میتوان به دستورالعمل «محتوای خانه ۱۲۳ را در خانه ۴۵۶ کپی کن! »، «محتوای خانه ۶۶۶ را با محتوای خانه ۰۴۲ جمع کن، نتایج را در خانه ۰۱۳ کن! »، «اگر محتوای خانه ۹۹۹ برابر با صفر است، به دستورالعمل واقع در خانه ۳۴۵ رجوع کن! دستورالعملها در داخل رایانه بصورت اعداد مشخص شدهاند - مثلاً کد دستور العمل (copy instruction) برابر ۰۰۱ میتواند باشد.

ممکن است اتصالات مشکل داشته باشند.

laptopحتی ممکن است دستتان به اشتباه روی دکمه کم کردن صدا قرار گرفته باشد و آن را تا آخر کم کرده باشید. برای رفع این حالت یک فایل صوتی پخش کنید و پس از پیدا کردن دکمه Mute آن را فشار داده و صدا را تست کنید؛ این دکمه معمولا حرف M روی کیبورد است. همچنین در یک صفحهکلید به سبک چندرسانهای، این صفحهکلید ممکن است در کنار سایر کنترلهای پخش قرار گرفته باشد. اگر از لپتاپ استفاده میکنید نیز دکمه Mute معمولا ترکیب دکمه Fn و F میباشد؛ به این شکل مشکل صدای کامپیوتر برطرف خواهد شد. اسپیکر یا هدفونهای سیمی از طریق جک ۳.۵ میلیمتری به کامپیوتر متصل میشوند. اگر بخواهید صدایی بدون نویز یا قطعی بشنوید باید اتصال سوکت در جک ۳.۵ میلیمتری را بهدرستی انجام دهید. لزوما مشکل اسپیکر کامپیوتر از سختافزار آن نیست. ممکن است اتصالات مشکل داشته باشند. در کامپیوترهای قدیمیتر، یک پورت میکروفون در کنار سوکت بلندگو/هدفون وجود دارد.

نحوه فروش لپ تاپ

laptopخانواده های زنبوک و ویووبوک بیتشرین تعداد لپ تاپ لمسی با قلم ایسوس را درون خود جای داده و البته در کنار این موضوع تبلت راگ و ویووبوک ایسوس نیز از قلم به صورت کامل پشتیبانی می کنند. بنابراین می توان گفت که بیشترین حجم دستگاه های لپ تاپ لمسی با قلم را در خانواده ویووبوک ایسوس می توان مشاهده کرد و متاسفانه در سری های دیگر این شرکت، کمتر شاهد چنین محصولاتی باشیم. لپ تاپ لمسی با قلم ایسوس بیشتر مناسب کاربرانی است که نیازمند چنین قابلیت هستند که از آنها می توان به طراحان، دانشجویان، لپ تاپ مهندسی هنرمندان اشاهر کرد. در آی تی سیتی یکی از اصول اولیه ما، تضمین قیمت است. بنابراین می توان با اطمینان گفت که بهترین قیمت لپ تاپ را می توانید از مجموعه آی تی سیتی دریافت کرده و در صورت نیاز خرید قسطی لپ تاپ را نیز از طریق ما انجام دهید. این موضوع باعث می شود تا تجربه خرید کاربران، یک تجربه دلنشین و بدون حاشیه شده و نیازی به تماس های متعدد و هماهنگی های تلفنی به حداقل برسد.

یک سلاح مخفی برای لپ تاپ

laptopبا توجه به این موضوع، سعی شده تا از حرفه ای ترین مدل های برندهایی مانند مایکروسافت و اپل تا لپ تاپ های اقتصادی لنوو در این لیست گنجانده شود. البته بحث تامین کالا نیز یکی از مسائل حیاتی است که آی تی سیتی سعی کرده تا با رفع آن به شکل موثر در بازار فعالیت کرده و به کاربران بهترین خدمات را ارائه کند. مشخصات لپتاپ با بررسی دقیق و کارشناسی، یکی از مزیت های فروشگاه آی تی سیتی است. در بحث مشخصات لپتاپ به صورت کلی پردازنده های این دستگاه ها از دو نوع اینتل یا ای ام دی بوده و تنها شرکت اپل و مایکروسافت چیپ های مخصوص به خود را در محصولات خود ارائه می کنند. همچنین در بحث پردازنده گرافیکی نیز ای ام دی و انویدیا پرچمداران این صنعت بوده و برای دستگاه های متنوعی کارت ها گرافیک خود را عرضه کرده اند. فروش ویژه laptop با بهترین شرایط یکی از خدماتی است که آی تی سیتی سعی در ارائه آن به کاربران دارد. لپ تاپ ۲۰۲۲ با جدیدترین مشخصات فنی یکی از افتخارات مجموعه آی تی سیتی است. لپ تاپ 2022 در بحث مشخصات فنی نیز با مدل های قبلی تفاوت های چشمگیری پیدا کرده است. همچنین حضور کارت های گرافیک سری سه هزار RTX و سری شش هزار رادئون ساخت ای ام دی نیز از دیگر نکات قابل توجه در این محصولات است که بسیار خوب ارزیابی می شود.

یکی از ویژگی های جالب این دستگاه ها مصرف کم برق و فضای اندکی است که اشغال می کند. به همین علت این محصولات بیشتر برای محیط های اداری کوچک، سازمان ها، بانک ها و… که فضا برای آنها اهمیت زیادی دارد و در عوض سیستمی می خواهند که کارآیی بالا و شکل ظاهری قابل توجهی نیز داشته باشد، کاربرد دارد. معمولاً این دستگاهها صفحه نمایش LCD یا جدیداً LED دارند. این صفحه نمایش باریک و پیشرفته فضای کمتری اشغال میکند که از نقاط مثبت این دستگاه به شمار میآید. در بعضی مدلها صفحه نمایش لمسی است و بدون موس و کیبورد هم میتوانید با رایانه کار کنید. All in one از نظر ظاهری و کاربری، دستگاهی حد وسط کامپیوتر و لپ تاپ می باشد. فشردگی و جای دادن قطعات سخت افزاری در بدنه ای کوچک، آل این وان را شبیه یک لپ تاپ کرده و شکل ظاهری و بدنه آن، شبیه به کامپیوترهای رومیزی است. در این دستگاه ها، کیس های قدیمی برداشته شده و همه چیز در مانیتور قیمت لپ تاپ i5 تعبیه شده است.

  • مایکروسافت (MICROSOFT)
  • عدم محدودیت در استفاده از اجزای سخت افزاری
  • امکانات سخت افزاری مناسب
  • میزان و نوع حافظه رم: ۴ گیگابایت RAM DDR4
  • Intel 10th Gen
  • همیشه یک چیز عالی برای تماشا در iTunes وجود دارد
  • علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات
  • تعمیر مانیتور

رابط کاربری آن بسیار شبیه به ویندوز می باشد و ابزارهایی که در آن جای گرفته اند، از ویندوز الهام گرفته شده اند. اما تمامی این ها به مرورگر کروم ختم می شود. نکته منفی این است که اکثر برنامه های سیستم عامل کروم آفلاین کار نمی کنند و حتما و حتما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. با این حال این مشکل در حال تغییر است چرا که تقریبا تمام کروم بوک ها از جمله Google PixelBook و.. هم اکنون می توانند برنامه های اندروید را به راحتی تمام اجرا کنند. با این وجود اگر به یک دستگاه برای برای گشت و گذار در وب و بررسی ایمیل نیاز دارید، کروم بوک ها بهترین گزینه ای هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین عمر باتری آنها بیشتر، وزن بسیار کمتر و قیمت پائین تری را ارائه می دهند. 2- لپ تاپ شما 2 در 1 باشید یا خیر؟ بسیاری از لپ تاپ های رایانه ای در دسته لپ تاپ های 2 در 1 قرار دارند که حتما تاکنون این دسته از لپ تاپ ها را دیده اید، ولی شاید با نام آنها آشنا نباشید.

کدام لپتاپی را سراغ داریم که از مک بوک های فلزی اپل شیک تر باشند؟ در خوشبینانه ترین حالت موارد محدودی به ذهنمان می رسد. اما اچ پی با معرفی لپتاپ چرمی اسپکتر فولیو طراحی متفاوتی را ارائه داده است. این لپتاپ ظاهری شبیه به کیف های کاری چرمی دارد، به نمایشگری 13.3 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 با پنل IPS مجهز شده و از نوع تبدیل پذیر یا هیبریدی است. به این ترتیب می تواند تبدیل به تبلت شود. اچ پی اسپکتر فولیو 1.4 کیلوگرم وزن دارد و از مک بوک پرو سنگین تر است اما همچنان توانایی رقابت با دیگر لپتاپ های هم رده خود را دارد. چرم تنها موردی نیست که اسپکتر فولیو را از رقبا متمایز می کند. اچ پی برای اولین بار در لپتاپ ها از پردازنده های دو هسته ای نسل هشتم سری Y اینتل بهره برده است. این پردازنده امکان طراحی بی نیاز از فن خنک کننده را فراهم کرده است.

رم معمولاً با DRAM که یک نوع ماژول حافظه است مرتبط است.

laptopحافظه دسترسی تصادفی که به نام رم آن را می شناسیم ، قسمتی مهم در تمام سیستم های کامپیوتری است . این حافظه با سی پی یو در ارتباط است. این حافظه به نام های دیگری چون حافظه اصلی، حافظه اولیه، یا حافظه سیستم نیز شناخته می شود. رم یک دستگاه سخت افزاری است که اجازه می دهد اطلاعات در یک کامپیوتر ذخیره و بازیابی شود. رم معمولاً با DRAM که یک نوع ماژول حافظه است مرتبط است. در طول تکامل نسل های کامپیوتر، تغییرات متفاوت و زیادی در RAM وجود دارد.رم های کنونی بهترین و گربارده ترین آنها بوده اند. این نوع حافظه در یکی از اسلات های حافظه بر روی مادربرد نصب می شود. عملکرد یک کامپیوتر تا حد زیادی به میزان حافظه موجود در درون آن بستگی دارد. این نوع از حافظه در رایانه قابل خواندن و تغییر است.همچنین این حافظه ها در جدید ترین نسل های خود قابل ارتقا نیز است.

رایانه Higher از باراک اوباما را انجام دهید

laptopترک کردن رایانه (روشن نگهداشتن آن) برای یک مدت طولانی، نسبت به اینکه چندبار آن را خاموش و روشن نماییم، استرس کمتری دارد؛ (این) یک استرس ثابت است. واضح است که این خطرات هرچه سیستم شما قدیمیتر باشد، بیشتر کامپیوترتان را تهدید خواهند کرد. همچنین روشن نگهداشتن رایانه یا لپتاپتان برای یک مدت طولانی، میتواند باعث ایجاد حرارت در بین قطعات سختافزای گردد و گرما، دشمن مشترک همه آنهاست. آیا تمامی قطعات سختافزاری همواره میتوانند روشن بمانند؟ برخی از قطعات دارای سیکل عمر محدودی هستند. برای مثال، اگر پانل نمایشگر (LCD) خود را همواره روشن نگهدارید، تنها به مدت ۱۵۰۰۰ ساعت یا حدود ۲ سال دوام خواهد داشت. برای همین، بهتر است اجازه دهید نمایشگر، هنگامیکه استفاده نمیشود، خاموش بماند. باتری و هارد درایو نیز عمر محدودی دارند. اگر آنها را هنگامیکه استفاده نمیکنید، خاموش نمایید، عمر و ماندگاری این قطعات افزایش خواهد یافت. هنوز بسیاری از متخصصان در مورد اثرات خاموش یا روشن نگهداشتن کامپیوتر برروی قطعات سختافزاری، با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

laptopاز بین تمامی مدلهای مورد بررسی، قطعا GIO-K247HNE از برند ایرانی جی پلاس را میتوان به عنوان بهترین کامپیوتر بدون کیس در بازار کشورمان در نظر گرفت. البته، باید اضافه کنیم که ممکن است کامپیوترهای All in One پرشماری پیدا کنید که دارای کانفیگ سخت افزاری و مشخصات کلی بهتری هستند. به عنوان مثال، شاید هیچ برندی توان رقابت با دستگاههای آل این وان اپل در سری iMac را نداشته باشد. اما یکی از فاکتورهای مهمی که زمان تهیه این مطلب در نظر داشتیم، مقرون به صرفه بودن و قیمت مناسب بود. به همین دلیل، سعی کردیم مدلهایی را بررسی کنیم که فکر میکردیم افراد بیشتری قدرت خرید آنها را دارند. اگر محصولاتی از برندهای شناخته شدهتر میخواهید، میتوانید به سراغ گزینههایی نظیر Microsoft Surface Studio ۲ و یا HP Pavilion ۲۴ بروید که خب صد البته، هزینه بیشتری برایتان خواهند داشت. در هر صورت، کامپیوترهای همه کاره، هنوز تقریبا در ابتدای مسیر هستند و جای تکامل و پیشرفت بسیار زیادی دارند. علاوه بر این، قطعا با حضور بیشتر و طولانیتر آنها در بازار، افراد بیشتری با کارایی و راحت بودن استفاده از آنها پی خواهند برد. استفاده از یک کامپیوتر همه کاره، میتواند ضمن افزایش بازدهی و کارایی، در زیباتر شدن ستینگ دسکتاپ شما یا میز کار هم تاثیرگذار باشد. قطعا با گذشت زمان شاهد بهینه سازی و بهبود هرچه بیشتر این دستگاهها خواهیم بود تا به عنوان مثال، تعمیرپذیری آنها بیشتر شود و یا دست کاربران را برای شخصی سازی و ارتقاء سخت افزاری بیشتر باز بگذارند. نظر شما درمورد کامپیوترهای بدون کیس چیست؟ آیا فکر میکنید پیشرفتهای بیشتری به آنها اضافه میشود یا به زودی کاملا متحول یا حتی کنار گذاشته میشوند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ ما خوش آمدید. در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید با بررسی های کارشناسانه قرار داده میشود. امیدوارم که این مطالب مفید واقع شود. ما را با انتقادات و پیشنهادات خود یاری فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کوچ تا چند و آدرس kochnameh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com